loading...
البرز تفریح
جستجو

در سایت
در گوگل
مصطفی بازدید : 108 دوشنبه 01 مهر 1392 نظرات (0)
 
دلم جز هوایت هوایی ندارد /لبم غیر نامت نوایی ندارد
وضو و اذان و نماز و قنوتم /بدون ولایت بهایی ندارد
دلی که نشد خانه ی یاس نرگس /خراب است و ویران ، صفایی ندارد
بیا تا جوانم بده رخ نشانم /که این زندگانی وفایی ندارد
 
بقیه در ادامه مطلب

نیامدی که مبادا از خوشحالی بمیرم / بیا که مرگ بهتر از انتظار است

***

اندر آیینه ی دل عکس شهی می طلبم  /به حریم حرم دوست رهی می طلبم
روز و شب ناله زنان ، ندبه کنان ، اشک فشان / از خدا دیدن رخسار مهی می طلبم

***

فروغ روی یزدان داری ای دوست / صفای باغ رضوان داری ای دوست
تویی یوسف که در هر کوی و برزن / هزاران پیر کنعان داری ای دوست

***

منی که مایه ننگم به حد رسوایی / چگونه از تو بخواهم به دیدنم آیی ؟
چو خویش یار تو دیدم چه نیک فهمیدم / عزیز فاطمه مهدی چقدر تنهایی

***

تا کی غروب جمعه ببینم که مادرت / یک گوشه بغض کرده که این جمعه هم گذشت
آقا بیا که درد دلم بی نهایت است/ تعداد درد من به خدا از رقم گذشت

***

انتظارش انتظارم سیر کرد/ آنکه می خواهد بیاید دیر کرد
تا به کی در انتظارش دیده بر در دوختن ... ؟/ آمدن … رفتن … ندیدن … سوختن …

***

جهان در حسرت آیینه مانده ست/ گرفتار غمی دیرینه مانده ست
شب سردی ست بی تو بودن ما / بگو تا صبح چند آدینه مانده ست ... ؟

***

خسته ام از بس چیزهای کوچک از خدا خواستم/ میخواهم این بار اندازه بزرگی خودش تو را بخواهم
پایان تمام عاقبت ها نیک است / صبح است که پایان شب تاریک است

***

یک عمر اگر چشم به راهی کردی/ تردید نکن ، ظهور او نزدیک است
از پرده ها برون شد ، سوز نهانی ما/ کوک است ساز دلها ، کی میل شور داری ؟

***

در خواب دیده بودم ، یک شب فروغ رویت / کی در سرای چشمم قصد ظهور داری ... ؟

***

گفتم که خدا مرا مرادی بفرست/ توفان زده‏ ام مرا نجاتی بفرست
فرمود که با زمزمه یا مهدی/ نذر گل نرگس صلواتی بفرست

***

هزار یوسف مصری فدای یک نگهت/ بیا که این دل من را صفا دهد قدمت
هنوز منتظر هستم بینمت روزی/ بیا که سری من دهم در آمدنت

***

با یاد خدا همیشه در زمزمه باش/ از غصه روزگار بی واهمه باش
هر لحظه دلت شکست یادت نرود/ آن لحظه به یاد یوسف فاطمه باش

***

دلم هوای تو کرده ، هوای آمدنت/ صدای پای تو آید ، صدای آمدنت
بهار با تو بیاید به خانه دل ما/ قدم به خانه ما نِه ، صفای آمدنت

***

خواب دیدم که پیامک به رفیقان زده ام/ و نوشتم که بشارت ' گل زهرا آمد'

***

ای طبیبا به سر بستر بیمار بیا/ بهر دلداری دلسوخته زار بیا
تو که دل را به نگاهی بربودی ز کفم/ به پرستاری بیمار دل افکار بیا

***

تورو حس میکنم هرجا توی هر گوشه از دنیام/ تورو میشناسم از عطرت که می پیچه توی رویام
دل من روشنه نورت یه روز می گیره دنیامو/ میاد اون روز که می بینم توی بیداری رویامو
تورو تو گریه ها خواستم ، تورو از هر دعا خواستم /از اونی که دوسِت داره ، تورو من از خدا خواستم

***

ماه رمضان آمد و آن یار نیامد /آن عاشق و دلداده و دلدار نیامد
آدینه در آدینه گذشت و شب قدر /از حال دل ما خبردار نیامد
هر روز به یمن قدمش روزه گرفتیم /بر روزه ی دیدار دل ، افطار نیامد
چشمان شقایق به هلال مه نو بود /آمد مه نو ، نوبت دیدار نیامد
فرجام دل ما بجز از اشک روان چیست ؟ /بر این دل دلسوخته دلدار نیامد

ای التماس و خواهش بالا دوازده /ظهر اذان عقربه ی ما دوازده

***


من حقم است هشت گرفتم چرا که من /یک جمله هم نساخته ام با دوازده
با چند نمره باشد اگر رد نمی شوی /یک ، دو ، سه ، هفت ، هشت ، نه آقا دوازده
بی تو تمام اهل قیامت رفوزه اند /ای نمره ی قبولی دنیا ، دوازده
ثانیه های کند توسل می آورند /یا صاحب الزمان خدا یا دوازده

***

حالا که ساعت تو و چشم خدا یکی ست /آقا چقدر مانده زمان تا دوازده ؟
امروز اگر نشد ولی یک روز می شود /ساعت به وقت شرعی زهرا ، دوازده

***

غفلت از یار گرفتار شدن هم دارد /از شما دور شدن زار شدن هم دارد
هر که از چشم بیفتاد محلش ندهند /عبد آلوده شدن خار شدن هم دارد
عیب از ماست که هر صبح نمی بینیمت /چشم بیمار شده تار شدن هم دارد
همه با درد به دنبال طبیبی هستیم /دوری از کوی تو بیمار شدن هم دارد
ای طبیب همه ، انگار دلت با ما نیست

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نرخ طلا افزایش خواهد یافت ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 20
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 10
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2
  • بازدید ماه : 3
  • بازدید سال : 498
  • بازدید کلی : 11,987